ΕΛΛΑΔΑ Η ΒΑΣΙΚΗ ΠΥΛΗ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Παρατηρώντας απλά την θέση της ελλαδαςστον παγκόσμιο χάρτη καταλαβαίνεις πολύ γρήγορα
γιατί ο πόλεμος για τα λιμάνια και τα αεροδρόμια της χώρας είναι τόσο μεγάλος και έντονος!!!
Ας πάμε πίσω στης αρχές του αιώνα, όταν και ο φτωχός νότος της Ευρώπης λειτουργούσε
βιοποριστικά και οχι ανταγωνιστικά προς τον δυνατό βορρά.
Για οσο ο Νότος προσπαθούσε να σταθεί στα πόδια του και να ανασυνταχθεί μετά απο δυο
πολέμους εως και τα μεσα του προηγούμενου αιώνα, η βόρειες χώρες είχαν ανάπτυξή μια
δυνατή εμπορική σχέση με την Νέα γη, τον αμερικανικό κόσμο και τον πλούτο του.
Η Βιομηχανικη επανασταση ειταν στο ζενιθ, και η χωρες του ευρωπαικου βορρα ειχαν
τεράστιες σε όγκο εμπορικές συναλλαγές με τον νεόπλουτο αμερικανικό κράτος.
Ολες η υποδομές για να τραφεί και να μεγαλουργήση αυτή η εμπορική σχεση , στηθηκαν
οσο το δυνατόν γρηγορότερα.Και ο ευρωπαϊκός βορράς και ο αμερικανικός νέος κόσμος
βρισκόταν σε βιομηχανικό οργασμό, που σημαίνει αμοιβαία κέρδη για της εταιρείες.
Λιμάνια, Αεροδρόμια, ολα στήθηκαν με γνώμονα το αμοιβαίο κέρδος μεταξύ των κρατών.
ΑΥΤΌ ΟΜΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ 40 ΧΡΟΝΙΆ ΕΧΕΙ ΑΛΛΆΞΕΙ.....
Η Ευρώπη καταναλώνει πολύ περισσότερα απο οσα παράγει, και η ανάγκες της για κάθε
είδους αγαθό εχουν πολλαπλασιαστη, η εισαγωγές ειναι πλεον πολλαπλάσιες των εξαγωγών,
και αυτό δημιουργει την ανάγκη και για "φτηνή αγορα" ...
Μια νέα παραγωγός δύναμη η οποία εκτός της μεγάλης δυνατότητας παραγωγής έχει εως
προτέρημα και το χαμηλό κόστος ειναι η Κίνα...
Μια τεράστια χώρα με τεράστια δυναμική στον τομέα της παραγωγής, ειναι η βασική πηγη
στην Ευρώπη για τα καταναλωτικά αγαθά...
Ο γνωστός "δρόμος του μεταξιού" που παραδοσιακά ενώνει την ανατολή με την δύση δεν
εχει αλλάξει στο πέρασμα του χρόνου. Απλά αυτήν την στιγμή είναι πιο πολύτιμος και τοσο αναγκαίως οσο ποτέ άλλοτε...
Αυτό σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα. Σημαίνει συγκεκριμένες διαδρομές. Τα κινέζικα"προϊόντα" ταξιδεύουν μέσα από τον Ινδικό Ωκεανό και φτάνοντας στην Ερυθρά θάλασσα, μπαίνουν στη διώρυγα του Σουέζ, προκειμένου να βγουν στη Μεσόγειο και άρα να προσεγγίσουν την ευρωπαϊκή αγορά. Το πρώτο ευρωπαϊκό έδαφος, που "βλέπουν" τα ασιατικά αυτά προϊόντα, είναι το ελληνικό.
Και όμως η παράδοση των προϊόντων μέχρι σήμερα γίνετε στα λιμάνια του βορρά.
Η διαφορά κόστους στα μεταφορικά ειναι τεράστια, καθώς ο γύρος της Ευρώπης κυριολεκτικά
Παρατηρώντας απλά την θέση της ελλαδαςστον παγκόσμιο χάρτη καταλαβαίνεις πολύ γρήγορα
γιατί ο πόλεμος για τα λιμάνια και τα αεροδρόμια της χώρας είναι τόσο μεγάλος και έντονος!!!
Ας πάμε πίσω στης αρχές του αιώνα, όταν και ο φτωχός νότος της Ευρώπης λειτουργούσε
βιοποριστικά και οχι ανταγωνιστικά προς τον δυνατό βορρά.
Για οσο ο Νότος προσπαθούσε να σταθεί στα πόδια του και να ανασυνταχθεί μετά απο δυο
πολέμους εως και τα μεσα του προηγούμενου αιώνα, η βόρειες χώρες είχαν ανάπτυξή μια
δυνατή εμπορική σχέση με την Νέα γη, τον αμερικανικό κόσμο και τον πλούτο του.
Η Βιομηχανικη επανασταση ειταν στο ζενιθ, και η χωρες του ευρωπαικου βορρα ειχαν
τεράστιες σε όγκο εμπορικές συναλλαγές με τον νεόπλουτο αμερικανικό κράτος.
Ολες η υποδομές για να τραφεί και να μεγαλουργήση αυτή η εμπορική σχεση , στηθηκαν
οσο το δυνατόν γρηγορότερα.Και ο ευρωπαϊκός βορράς και ο αμερικανικός νέος κόσμος
βρισκόταν σε βιομηχανικό οργασμό, που σημαίνει αμοιβαία κέρδη για της εταιρείες.
Λιμάνια, Αεροδρόμια, ολα στήθηκαν με γνώμονα το αμοιβαίο κέρδος μεταξύ των κρατών.
ΑΥΤΌ ΟΜΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ 40 ΧΡΟΝΙΆ ΕΧΕΙ ΑΛΛΆΞΕΙ.....
Η Ευρώπη καταναλώνει πολύ περισσότερα απο οσα παράγει, και η ανάγκες της για κάθε
είδους αγαθό εχουν πολλαπλασιαστη, η εισαγωγές ειναι πλεον πολλαπλάσιες των εξαγωγών,
και αυτό δημιουργει την ανάγκη και για "φτηνή αγορα" ...
Μια νέα παραγωγός δύναμη η οποία εκτός της μεγάλης δυνατότητας παραγωγής έχει εως
προτέρημα και το χαμηλό κόστος ειναι η Κίνα...
Μια τεράστια χώρα με τεράστια δυναμική στον τομέα της παραγωγής, ειναι η βασική πηγη
στην Ευρώπη για τα καταναλωτικά αγαθά...
Ο γνωστός "δρόμος του μεταξιού" που παραδοσιακά ενώνει την ανατολή με την δύση δεν
εχει αλλάξει στο πέρασμα του χρόνου. Απλά αυτήν την στιγμή είναι πιο πολύτιμος και τοσο αναγκαίως οσο ποτέ άλλοτε...
Αυτό σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα. Σημαίνει συγκεκριμένες διαδρομές. Τα κινέζικα"προϊόντα" ταξιδεύουν μέσα από τον Ινδικό Ωκεανό και φτάνοντας στην Ερυθρά θάλασσα, μπαίνουν στη διώρυγα του Σουέζ, προκειμένου να βγουν στη Μεσόγειο και άρα να προσεγγίσουν την ευρωπαϊκή αγορά. Το πρώτο ευρωπαϊκό έδαφος, που "βλέπουν" τα ασιατικά αυτά προϊόντα, είναι το ελληνικό.
Και όμως η παράδοση των προϊόντων μέχρι σήμερα γίνετε στα λιμάνια του βορρά.
Η διαφορά κόστους στα μεταφορικά ειναι τεράστια, καθώς ο γύρος της Ευρώπης κυριολεκτικά
διπλασιάζει τον χρόνο παράδοσης αλλα και τα έξοδα μεταφοράς...Τεράστια κεφάλαια επιβαρύνουν
το αρχικό προϊόν αγοράς. Αυτό το κέρδος που θα έχουν απο την εκμετάλλευση των ελληνικών
λιμανιών ειδικότερα, το γνωρίζουν άριστα η Ευρωπαίοι "σύμμαχοί"μας...
Δεν ειναι τυχαίο που ολες η εταιρείες που σφάζονται για την απόκτησή των λιμανιών η των
αεροδρομίων ειναι κρατικές είτε γερμανικές(αεροδρομια) είτε κινεζικές(λιμανια).
Αυτη η δυναμική της Ελλάδος τα επόμενα χρόνια θα αποδειχτεί ως η χρυσή τομή για την ανάπτυξη της...
Η Ελλάδα για άλλη μια φορά μας δίνει τον πλούτο της απλόχερα, φανταστείτε απλά τα κέρδη οταν
τα λιμάνια σου και τα αεροδρόμια σου είναι η κύρια πύλη εισόδου που ενώνει όλοι την Ευρώπη με την Ασία...
Οταν λοιπόν ακούτε στην τηλεόραση κανένα ΑΔΩΝΗ να μιλάει για την ανάγκη μας να υπάρχουμε εντός της Ευρώπης κολλημένη πανω στο άρμα του φιλελευθερισμου(κατα των εθνάρχη Καραμαλη), η κανέναν "Πρώτη φορά αριστερά" της Κυβερνησης να λεει πως η θέση μας στο Ευρώ ειναι αδιαπραγματευτη...ρίξτε ενα φάσκελο...
ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ...(ο εξ"Αρχης)
Σχόλια